Tuesday, May 4

My first lamp. //Norwegian text.




Jeg la noen skiver med tre i ett vannbad, deretter tok jeg litt tykt papir og rullet det sammen, surret litt fisketråd og noe annet dritt rundt, så det holdt den runde formen!
Så lot jeg den stå og tørke i ca. èn uke.




Så var det til selve lampen!

Skar ut en runding av papp, så lagde jeg 4 hull i pappen ved hjelp av en strikkepinne.
Gikk utenfor og fant ett halvdævt tre, som jeg rev av greinene til (vet det er litt brutalt, men naturen får lide bittelitt for skjønnheten..) Tok den fantastiske oppfinnelsen ved navn Limpistol, og limte greinene fast til papp platen. 


I hullene jeg lagde tidligere festet jeg garntråd, med skjerfholdere nederst. De spraya jeg gull og sølv på så det skulle få ett litt mer naturlig utseende og ikke bare gjennomsiktige rundinger.. Og ja, det ser naturlig ut om du ike sprayer for mye av en farge. mine ble litt for sølv, men fuckit.


Da dette var gjort tok jeg treplaten som hadde ligget en uke og blitt "formet" over uka.. og festet rundt papp platen med superlim, så den ble skjult, Og da ble min lampe, en Lampe!



Tudelu.



No comments: